See blogi on kasutusel alates 21. augustist 2010. Vana blogi asub siin.


20 October 2010

TäPe

Kaks päeva on peaaegu pidevalt olnud lauspilves ja kõvasti sadanud. Eile oli üks pidev sekeldamine, kuni viimaks suurte pingutustega sain ateljeesse kaks halogeenlampi koos statiividega, uue statiivi, mille galerii oli minu pärast muretsenud ja õhtuks, kui poed sulgema hakkasid, sain oma nädalapalga ka lõpuks kätte. Olin kogu aeg uskunud, et see mulle hommikul üle kanti, kuni õhtul vaikselt asja uurisin ja sekretär küsis, nagu ei mäletaks meie kokkuleppest midagi, et kas tahan teisipäeviti palka!? Mul polnud enam raha ei söögi ega materjalide jaoks ning siis otsustati ilma suurema kärata mulle sularaha maksta. Nüüd on igavene jama koduste üüride maksmisega, sest selgus, et Soomes puuduvad sularaha sissemakse automaadid. Järgmine nädal saan palga ikka arvele.

Täna hommikul olid silmad ägedas põletikus, küllap eilsest tolmuses ateljees toimetamisest. Ostsin allergiasilmatilku ja õhtuks on asi paranemas. Lisaks juhtus veel selliseid asju: kogu päev meeletu paduvihm, kuid kuna olin sunnitud stuudio vahet sõitma, olin kogu aeg märg. Hakkasin mõtlema, et sellele ruumile, mida kasutan, et passigi nimi „stuudio“, mis eeldaks professionaalsust. Kõik peale mu isikliku tehnika on kuidagi kuskilt kokku korjatud. Ma tegelikult arvasin siia tulles, et Titanikul on meediakunstnikele tehnilised võimalused loodud. Tegelikult on mul ju ainult ruum ja seegi asub mingis mutiaugus: siiamaani käivad hoone ümber põhjalikud ehitus- ja kaevetööd. Tänase vihmaga oli seal kohutav mülgas. Mu teksad nägid koju jõudes välja sellised nagu oleksin ise kaevetöödel osalenud.

Stuudios ma netti ei saanud, kuigi mulle oli antud netipulk ja õhtul võeti ära ka elekter mille tulemusena ma ei saanud kaamerateste teha. Õnneks see modell, kelle täna kutsusin, ei tulnud. Homme lõuna ajal on lubanud teine modell tulla, aga kui elektrit pole, jääb üldse kõik ära ja ma võiksin sama hästi surnud olla. Kaotasin täna oma punase kinda ka kuhugi ühikatreppidele. Ei suuda otsida. Tekkinud on väsimus, masendus ning hirm, et jään haigeks. Loodan, et nädalalõpp tuleb lahe, sest siis ma töötada ei kavatse: tulemas on filmifestival. Nõmedamaks minna ei saa ju enam, ega?

P.S. Käisin just väljas ja leidsin oma kinda. Keegi hea inimene oli selle nähtavale kohale pannud.:)

No comments:

Post a Comment