See blogi on kasutusel alates 21. augustist 2010. Vana blogi asub siin.


31 December 2013

2013 piltides

Kirjutamiseks pole eriti aega ja ma mõtlesin, et panen pildid, aga kui pildid olid pandud, taipasin, et kirjutamine oleks sama kaua aega võtnud. Igatahes, siin on minu aasta piltides.

Jaanuar 2013

Olen Werneri kohvikus. Pildistas Margus Ansu Postimehele, kuhu läks lugu sellest, et Fideelia on nüüd kondiiter.

Veebruar

Kondiitridiplom käes!

Märts
Londonis, väga külmal kevadel

Aprill
Aasia-Euroopa piiril
Mai
Emaga kevades
Juuni
Sirelitega Endla kandis
Juuli
10. pulma-aastapäev ning EKA doktorantuuri saamine andsid pidutsemiseks põhjust
 August

Tulevane vana hipi Tartus ERMI-s Kiwa hipinäitusel. Kui piletit ostsin, ei teadnud piletimüüjad, mida see Kiwa näitus tähendab- täitsa pael. Kuidas mina ametlikke näitusepealkirju mäletama peaksin? :D
September
Vabakunna nimekirjas KOV-i kandideerimine jäi küll minu jaoks ära, aga peamine päevakorrapunkt- fotosessioon leidis aset sellegipoolest! :D Fotograaf Jassu Hertsmann
Oktoober
Revolutsioonivõimalust ei jäta ma kunagi kasutamata.
November
Tallinna TV tegi minust saate
Detsember
Poseerisin aktisilueti töötoas. Pildi autor Anders Streng

Pildi autor Tõnis Krikk

Ja nüüd aastavahetuse meelelahutusprogramm: "Kodutunde" paroodia!


No comments:

Post a Comment