See blogi on kasutusel alates 21. augustist 2010. Vana blogi asub siin.


26 July 2013

Seiklused tulnukate lennukoridoris ja teisi uudiseid

Esmaspäeval lähen 2-nädalasele jalgsimatkale Matkateele läbi Eesti, algusega põhjast ja lõpuga Viljandimaal. Iklani tõenäoliselt ei jõua, sest aeg saab otsa. Minuga on veel neli matkaselli. Annan siin blogis oma seiklustest teada.

Möödunud nädalal ei imestanud ma üldse, kui päev pärast rindadeteemalist blogipostitust mulle Õhtulehest helistati. Ajakirjanikud on mu blogi regulaarsed lugejad. Mul paluti rääkida päevitamisest, et kus, kui sageli ja kuidas, lisaks paluti pilte. Tulemus – järgmisel päeval oli kogu vabariik täis kollaseid Õhtulehe reklaame, kus teatati, et ma päevitan alasti. Tegelikult ütlesin, et palja rindkerega, mitte päris alasti. Sõitsin sel päeval läbi Eesti ema poole ning nägin neid plakateid igal pool R-Kioskides ja kaubanduskeskustes. Elu24 samuti kajastas seda olulist teemat. Meedia töötamise loogika kuulub minu jaoks jätkuvalt musta huumori valdkonda. Kommentaaridest: kes tahab mulle midagi positiivset öelda, võib seda teha kas siin, Facebookis või saata isiklikule meilile, sest artiklite alla ma teie häid mõtteid lugema ei lähe, juba aastaid enam mitte.


Elasin nädal aega ema pool maaka elu: käisin lavkal, lugesin Maalehte, korjasin metsast marju ja ravimtaimi, niitsin. Viibisin maal ka paar päeva maikuus, mil loodus oli nii elevil, et ma ei saanud öösiti magada. Kogu aeg oli valge, ööbik laulis ja kui pea aknast välja pistsin, nägin Suurt Vankrit. Nagu nonstop show. Ime, et UFO-t ei näinud, ema elab ju tulnukate lennukoridoris. Nüüd on ööd pimedamad, linnud on vakka jäänud ja isegi maasikaid enam ei leia. Mõtlen, et kunagi peaks sooritama tehniliselt hästivarustatud uurijatega ekspeditsiooni Kolgu (Kaiu) paranormaalsesse rappa. Ema elab seal suhteliselt lähedal, aga ometi pole ma kuulsat raba veel väisanud. Ma ei aja tavaliselt parajuttu, aga me tegime maal teemakohaseid filmivõtteid ja sellepärast olen ma ikka veel esoteerikalainel. Esoteerika on tegelikult nii lai teema, et kui võtta sellised juhuslikud mõisted nagu tulnukas ja aura transformatsioon, on need täiesti erinevad asjad.

Võtterühm

Venemaal ekspeditsioonil viibiv sõber saatis mulle pildi. Ta külastas sama inimest, keda mina 2006. aasta kunstiakadeemia Vepsa ekspeditsioonil. Tookord tegin temast pilti ja nüüd on minu tehtud pilt seal kaugel Leningradi oblastis Vinnitsõs seinal ja veel uhkelt suurendatud. Vepslaste juures tegin ka dokfilmi naiste ja meeste töödest.

Tõelised asjad, mida ma teen ei huvita kedagi.

Vera Vassiljevna Vinnitsõst minu tehtud foto ees

3 comments:

  1. Kohe kindlasti on auratransformatsioon ja tulnukad erinevad asjad :). Tulnukad ei kuulu üldse esoteerika valdkonda, vaid võivad kuuluda mistahes valdkonda, oleneb kes ja mis nurga alt teemat käsitleb.
    Aga tisside koha pealt on nüüd ammu selgeks saanud, et kuulsaks saab kõik, mille pealkirjaks panna "tissid" või "rinnad". Nii, et anna raamatud välja pealkirjadega "Tissid", "Tissid 2" ja "Tissid tegustevad jälle" ja küll ostavad :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja need peavad pildiraamatud olema, sest teksti ei viitsi enam keegi lugeda.

      Delete
  2. Sa oled ju tark naine, lähene lihtsalt teise nurga alt. Näiteks "Dokfilm meeste ja naiste töödest" - palju parem pealkiri on "Kuidas rindade olemasolu töödejaotust mõjutab" (tissipildiga muidugi). Jne.

    ReplyDelete